Logos zurnalas

Nauji butai Vilniuje

parašė , 2014-01-21 09:42

Kiekvienas mūsų nori turėti jaukų savo būstą, už kurį galėtume atsakyti tik mes patys, ir nereikėtų su abimelaukti būsto savininko, kuris neleidžia jokių pokyčių savo bute. Retai kada nuomojamame bute jaučiamės kaip namuose, taigi, tenka pagalvoti apie nuosavo būsto įsigijimą. Nauji butai Vilniuje – bene dažniausiai ieškoma užklausa, kai norima įsigyti savi nuosavą butą. Šiandien vis dažniau norima įsigyti naujos statybos butus nei senos, ir tikrai ne be reikalo – įsigijus naują butą, dar tikrai ilgą laiką neteks sukti galvos, kaip butą pakeisti naujesniu. Tačiau, vis dėlto, į ką reikėtų atkreipti dėmesį, renkantis butą?

Nauji butai VilniujePirmiausia reikėtų nuspręsti, kelių kambarių buto norėsite. Ar ieškote vieno kambario buto, ar dviejų, o galbūt ir trijų ar keturių? Pirmiausia tai ir nusistatykite, ir ieškant buto laikykitės savo plano. Pagalvokite apie savo ateities planus: galbūt jums dabar puikiai užteks ir vieno kambario buto, tačiau ateityje gali atrodyti ir kitaip – galbūt galimas šeimos pagausėjimas arba galbūt norėsite įsirengti darbo kabinetą? Apgalvokite visa tai dar prieš ieškantis buto – nors ateityje galimi ir buto keitimai, tačiau tai, žinoma, užtrunka, be to, reikia tvarkyti krūvas dokumentų.

Kitas dalykas – nuspręskite, kuriame rajone norėsite gyventi. Galbūt jums iš pradžių tai gali atrodyti ne taip ir svarbu, tačiau čia dažnai daroma klaida. Įvertinkite, ar iš tos vietos, kuriame gyvensite, tikrai patogus susisiekimas, ar aplink yra visos reikalingos institucijos, pavyzdžiui, poliklinika, vaikų darželis, mokykla ir t.t. Žinoma, jums gali atrodyti, kad geriausia vieta butui – visai šalia jūsų darbovietės, tačiau pagalvokite, ar tame pačiame darbe dar dirbsite po penkerių ar dešimties metų…

Naujos statybos butai Vilniuje paprastai būna itin patogioje vietoje, ir iš čia susisiekimas itin patogus, tačiau to, žinoma, tikrai negalime pasakyti apie visus naujos statybos butus, taigi, apgalvokite ir tai.

Skaityti toliau “Nauji butai Vilniuje” »

Brand positioning definition

parašė , 2011-12-10 17:56

What is brand positioning? It can be described as identifying a market niche for a brand, product or service utilizing traditional brand marketing placement strategies. In marketing, brand positioning has come to mean the process by which marketers try to create an image or identity in the minds of their target market for its product, brand, or organization.

Re-positioning is described as changing the identity of a product, relative to the identity of competing products, for variuos purposes in the collective minds of the target market.

De-positioning can be described as attempting to change the identity of competing products, relative to the identity of your own product, in the collective minds of the target market.

The original work on brand positioning was consumer marketing oriented, and was not as much focused on the question relative to competitive products as much as it was focused on trying to somehow distinguish itself from other similar products and making way to the mind of the recipient.

The growth of high-tech marketing may have had much to do with the shift in definition towards competitive brand positioning. An important component of hi-tech marketing in the age of the internet is positioning in major search engines, which can be accomplished through Search Engine Optimization , also known as SEO. This is an especially important component when attempting to improve competitive positioning among a younger demographic, which tends to be web oriented in their shopping and purchasing habits as a result of being highly connected and involved in social media in general.

One should agree, that brand positioning is something that happens directly in the minds of the target market, nowhere else. And this process can be both explainable and paradoxical. It is the aggregate perception the market has of a particular company, product or service in relation to their perceptions of the competitors in the same category. It will happen whether or not a company’s management is proactive, reactive or passive about the on-going process of evolving a position. But a company can positively influence the perceptions through enlightened strategic actions.

Adapted from wikipedia

In case you’re interested in knowing more info on graphic designs, stop by martinorton.com

Brand equity definition

parašė , 2011-12-07 17:52

How to define brand equity?

Brief brand equity definition: it is a term for the marketing effects and outcomes that accrue to a product with its brand name compared with those that would accrue if the same product did not have the brand name.

Brand equity definition explained: brand equity plays a big role in marketing: a well-known brand name is that, the company can sometimes charge premium prices from the consumer. And, at the root of these marketing effects is consumers’ knowledge. In other words, consumers’ knowledge about a brand makes manufacturers and advertisers respond differently or adopt appropriately adept measures for the marketing of the brand. Brands are one of the most valuable assets a company has. Brand equity is one of the factors which can increase the financial value of a brand to the brand owner, although not the only one. Elements that can be included in the valuation of brand equity include (but not limited to): changing market share, profit margins, consumer recognition of logos and other visual elements, visual communication, brand language associations made by consumers, consumers’ perceptions of quality and other relevant brand values.

Brand equity is strategically crucial, but famously difficult to quantify. Many experts have developed tools to analyze this asset, but there is no universally accepted way to measure it. In a survey of nearly 200 senior marketing managers, only 26 percent responded that they found the “brand equity” metric very useful.

Adapted from wikipedia.

Kinų video gamybos įrenginys

parašė , 2011-12-06 19:02

Yra keli sudėtingi pasirinkimai, kurie bus padaryti, perkant įrenginį 2012. Tai brangu, tai painu, ir tai nuolat besikeičiantys.

1. Tai brangu. Bent jau tai buvo, bet tai pasidaro pigiau, bet tai atneša kitas problemas be to. Aš visada sakau, jei jūs norite priversti kažką kainuoti 3 kartais, daugiau tik rašo žodžiui ‘video’ ant pusės. Yra keli daiktai, kurie padeda nuleisti kainas tokias kaip lenktyniavimas ir užsienio gamyba (ir aš nekalbu apie Vokietiją). Specifinis klausimas čia yra, būdamas gabus gauti daugiau pilates video gamybos įrangos mažiau yra iš tikrųjų gera investicija, jei tai reiškia, kad tai atvyksta tiesiai iš Kinijos ar 3-iosios pasaulinės šalies. Galvokite, kur mintys atvyko iš projektui, visaapimančiam kokybiškam lygmeniui ir galimybėms buvimo gabus pakeisti tai, jei kažkas lūžta
Skaityti toliau “Kinų video gamybos įrenginys” »

Svarbumas geros girdimosios sistemos

parašė , 2011-12-05 14:48

Muzika – Bendras Bendras įspūdis

Ne dėl to kad aš esu ciniškas, bet todėl, kad aš esu muzikantas, aš sakau su švelniu atspalviu nerimo ir gausaus džiaugsmo, pagrindinio fakto apie muziką: Tai nėra vieneri iš gyvenimo pirmo būtinumo dalykų. Nerimas todėl, kad muzikantų gyvenimai priklauso nuo to, ir džiaugsmas todėl, kad net nepaisant to, kad tai nėra būtinybė, tai klesti po visą pasaulį ir išlaikė laiko bandymą.

Laikai tęsia keistis, ir pilates muzika pamatė senovinį gentainį, tūkstantis metų prieš Kristų, ir Michael Jackson už kelių tūkstančių metų po to. Reformavimo muzikos kiekis patyrė, šiuo metu yra didžiulis. Sunkumai tai pasiekė ir išreiškiant menine forma ir išreiškiant technologijos pabūgimu protas.
Skaityti toliau “Svarbumas geros girdimosios sistemos” »